Хэдий эрчимжилтийн газар зүй өөрчлөгдсөн ч ОХУ нь олон улсын транзит тээврийг янз бүрийн тээврийн хэрэгслээр хангасаар байна. Төмөр замаар тээвэрлэж буй транзит тээврийн 95 хувь нь ОХУ-ын нутаг дэвсгэрт баруун хуурай газрын хил болон Казахстанаас орж ирдэг. 2023 онд тээвэрлэлт 19.7, 20.4 сая тонн болсон байна. Олон улсын тээврийн коридорын газрын орлогч дарга Сергей Сабуровын хэлснээр, ОХУ-аар дамжин өнгөрөх ачаа тээвэрлэдэг эхний таван орон нь Казахстан, Беларусь, Хятад, Өмнөд Солонгос, Польш аж. Дамжин өнгөрөх барааг гол хүлээн авагч нь Хятад, АНЭУ, Турк, Бразил, Их Британи юм. ОХУ-д хүлээн авсан ачааны урсгалын 2/3-аас илүү хувийг ОХУ-ын далайн боомтоор дамжуулдаг. С.Сабуров “Энэ бол ерөнхийдөө далайд шууд нэвтрэх боломжгүй улс орнуудын дотоод тээвэрлэлт. Дотоодод тээвэрлэлт хийх боломжгүй бусад тив, улс орнуудтай хийх худалдаа юм” гэж хэлжээ. Баруунаас хүлээн авсан олон улсын тээврийн дийлэнх хэсэг баруун хойд сав газрын терминалуудаар дамждаг. Өнгөрсөн онд нийт дамжин өнгөрөх ачааны 55 хувь буюу 20 гаруй сая тонн транзит ачааг шилжүүлэн ачжээ. Азово-Хар тэнгисийн сав газрын боомтууд 4.5 сая тонн буюу 11 хувиас илүү ачаа тээвэрлэжээ. Тиймээс Орос улс хориг арга хэмжээнд байсан ч газар зүйн байршил, тээврийн хэрэгслийн хүртээмжийг харгалзан транзит улсын статус-квог хэвээр хадгалсаар байна. Үүний зэрэгцээ, “Амжилтаа түдгэлзүүлэхэд эрт байна, тиймээс зөвхөн боомт руу ойртоход төдийгүй үндсэн чиглэлд дэд бүтцийг хөгжүүлэх хэрэгтэй. Боомтуудад чөлөөтэй тээвэрлэх хүчин чадал байгаа хэдий ч хэрэв ачаа нь Перм ба Екатеринбургийн хоорондох төмөр замын дагуу өнгөрөхгүй бол Монголоор дамжин өнгөрөх урсгал баруун хойд боомт руу явахгүй”  гэж С.Сабуров дүгнэсэн байна.